8

November

BRŽE DO FITNESS REZULTATA

Imate svoju omiljenu fitness odeću, omiljene patike, majice, helanke, teretanu, trenera, čini se da ste u formi ali niste zadovoljni brzinom i vremenom za koje ostvarujete rezultate? Dajemo vam par saveta, koji na bazi iskustva naših trenera provereno rade.

SPORTSKA ODEĆA UTIČE NA MOTIVACIJU

Ukoliko godinama vežbate u istim modelima helanki, top majica, šortseva, trenerki, teško da ćete biti dovoljno motivisani. Ubacite novi komad garderobe i istaknite delove tela na kojima ste ostvarili značajan napredak.

FITNESS RASPORED

Vrlo je važno da imate kontinuitet  u vašem planu vežbanja. Ne preskačite treninge čak i kada vam se čini da ste preumorni. Ukoliko je vaš dan trajao duže od  24 sata,  smanjite intenzitet treninga ali nezaobilazite teretanu. Bilo bi najbolje kada biste uspeli da organizujete svoju nedelju, tako da između treninga imate dan odmora, kako bi vam se mišići oporavili.

JUTARNJE RAZGIBAVANJE

Odmah nakon buđenja, navucite helanke, top majicu i pravac teretana. Ako vam ne prija da iz kreveta izlazite napolje nabavite neku fitness spravu za kardio vežbanje, eliptik ili traku i odvojite sat vremena za vežbanje kod kuće. Sagorevanje masti je najbrže na „prazan stomak“ a to što niste jeli neće uticatI na vašu efikanost.

NE GUBITE VREME, TRENIRAJTE SA MAKSIMUM SVOJIH MOGUĆNOSTI

Ako vozite bicikl ili ste na traci i lagano šetate, a nakon pola sata majica vam je i dalje suva ništa nećete uraditi. Kada su kardio aktivnosti u pitanju potrudite se da vežbate bar sa 75 do 80 % svojih mogućnosti.

MENJAJTE AKTIVNOSTI

Možda će stalna promena aktivnosti  uticati na vaš budžet zbog kupovine opreme za različite vidove treninga, jer helanke za trčanje, pantalone za jogu i trenerka nisu isto, ali će vam prijati. Promena načina vežbanja utiče kako na telo tako i na motivaciju. Potrudite se da da bar jendom nedeljno odete na skvoš, vozite rolere, plivate, ili radite jogu.

KORISTITE REKVIZITE

Kako biste održali motivaciju ne samo da možete menjati fitness odeću već i rekvizite koje koristite za vreme treninga. Lopta je odličan rekvizit. Lopte za vežbanje ne služe samo za trbušnjake, mogu koristiti za vežbaje kod kuće, a omogućavajući nam da mišiće aktiviramo na  različite načine nego što je to slučaj sa tradicionalnom benčom. Lopta može da zameni klupu za skoro svaku vežbu za ruke, ramena ili grudi.

PROMENITE RUTINU

Uvek prvo radite kardio pa onda vežbe sa tegovima? Pokušajte da zamenite ove dve aktivnosti. Tajna je u tome da koristite više uskladištenih izvora hidrata dok dižete tegove, a onda dok radite kardio trening striktno koristite masti kao gorivo.

TRENIRAJTE NAPOLJU

Pokušajte da bar kardio trening odradite napolju. Obucite omiljenu running garderobu, stavite slušalice na uši i pravac napolje, Danas, gotovo u svakom kraju grada postoji teren namenjen specijalno za rekreativce koji vole da uživaju u sportskim aktivnostima kao što su vožnja bicikla, roleri ili trčanje.

DODAJTE TEŽINE
Nošenje prsluka sa težinama ili manjih tegova na nogama dok se penjete uz stepeniste, hodate, ili kuvate može da poveća potrošnju kalorija za 8%.Ovo će pomoći vašem treningu  izdržljivosti, povećati čistu mišićnu masu i ubrzati metabolizam.