3

January

OD JANUARA DO DECEMBRA: Godišnji kalendar za najbolji fitness rezultat

Već na početku godine, doneli ste svoje novogodišnje odluke a jedna od njih je i da počnete redovno da vežbate. Volja je tu, kupili ste novi paket sportske odeće ali niste sigurni kako da počnete? Napolju je već sneg pa vam se trčanje ne čini kao dobra ideja, a niste sigurni ni da je kućno vežbanje rešenje. Pomoći ćemo vam da napravite godišnji plan vežbanja, kako bi svaki mesec bili aktivni i na kraju godine ostvarili planirani rezultat.

JANUAR

Ukoliko spadate u one koji imaju problema sa značajnim viškom kilograma, podelite vežbanje u dva treninga. Pokušajte da vežbate ujutru i uveče. Ujutru vozite bicikl ili eliptik, a ako niste mogućnosti da nabavite jednu od ovih sprava, krenite u šetnju. Aktivnost rano ujutru pokrenuće vaš matabolizam i osećate se prijatnije. Ukoliko vam je vežbanje u kontinuitetu od bar pola sata naporno, odlučite se za interval trening. Trčite jedan minut, pa dva minuta šetajte. Ponovite trening bar četiri puta nedeljno.

TOPLJENJE MASTI U FEBRUARU

Praznici početkom godine svima donose višak kilograma. Januarsko vežbanje pomoći će vam da ostanete na istoj kilaži, ali zato u februaru pripazite na ishranu. Najboje bi bilo da primenite neki detoks plan na bar sedam dana i očistite svoje telo od toksina. Bazirajte se na interval trening tako što ćete povećati deonice kardio vežbanja a smanjiti šetnju.

MARTOVSKA “SKIDANJE”

Proleće počinje, vreme je da se skinete u kratke majičice, helanke i šorceve, a uskoro će i sezona bikinija. Posvetite se trčanju i vežbanju na otvorenom. Zaboravite lift i koristite stepenice. Što više čučnjeva i iskoraka, pomoći će da vam butine deluju zategnutije.

APRIL JE  REZERVISAN ZA TRBUŠNJAKE

Najlakši način da trbušnjake dovedemo u top formu je Pilates. Kako bi osnažili celo telo i postigli balans odvojite bar sat vremena dnevno za pilates vežbe, ne samo da ćete postići efekat kod trbušnjaka, već i nogu.

MAJ – BUDITE KREATIVNI

Lepo vreme omogućava različite vrste treninga. Vožnju biciklom po gradu, rolere, odbojku, trčanje po keju, šta god vam drago. Uživajte na majskom suncu i napunite se pozitivnom energijom.

JUN, JUL, AVGUST

TenisSunce će vam pomoći u proizvodni vitamin D, a plivanje da zategnuti celo telo. Možete se odlučiti za časove tenisa ili neke druge aktivnosti napolju. Važno je da budete aktivni sve vreme.

SEPTEMBAR

Pravo vreme da sa otvorenih površina i bazena pređete u zatvorene. Pokušajte da trenirate kao profesionalni plivač, i sagorećete neverovatnu količinu kalorija. Ukoliko je to ipak suviše za vas, odlučite se za akvabik. Vežbanje u vodi stvara jači otpor i za kraće vreme možete oblikovati mišiće.

OKTOBAR JE ZA JOGU

Baš kada obaveze počnu da se nagomilavaju, iskoristite vreme za opuštanje i jogu. Meditacija če pomoći da uspostavite balans, a zahtevne joga vežbe da poboljšate fleksibilnost tela.

NOVEMBAR SPINNING

Kad počne hladno vreme, pobedite umor i zimski san u sali za spinning. Trening visokog intenziteta i dobre energije pomoći će vam da ostanete dobro raspoloženi i oblikujete svoje telo.

DECEMBAR

Ako ste naporno radili vreme je da kraj godine dočekate na plesnom podijumu. Pronađite časove zumbe, hip hop-a ili klasičnih plesova i uživajte…