Detox

7

January

PETODNEVNI DETOX PLAN: Evo kako da povratite težinu nakon praznika

Nova Godina, Bozić, slave koje traju već od decembra mogu ostaviti traga na vašoj liniji. Ako ste rešili da uzmete odmor i da se pre svega zabavite u krugu prijatelja i porodica, a teretanu ostavite za neke radne dana, verovatno vam helanke kažu da ste malo preterali. Uska top majica koju ste s ponosom nosili i pokazivali trbušnjake sada malo „kipi“, a vaga pokazuje povećanje u težini.

Evo kako da nakon praznika na najlakši način očistite svoje telo, i vratite se u normalu. Donosimo vam detoks plan koji provereno radi.

Pre svega potrebno je da utvrdimo „štetu“ – izmerite težinu, uzmite centimetar i izmerite obim grudi, struka, bokova, butina, listova i najšireg dela bicepsa. Obucite fitness odeću koja vam je savršeno stajala i proverite da li ima promena. Da li vam bokovi deluju šire ili butine više nisu oblikovane kao ranije, da li vam je šira trenerka postala preuska?

Zapišite sve podatke i sa detoksikacijom krenite za vikend. Tako nećete biti opterećeni radnim obavezama, sastancima, čekanjem autobusa ili nekom drugom uznemiravajućom obavezom.

Pokušajte da jedete svaki obrok tačno u isto vreme, kako bi ušli u ritam i potrudite se da nakon 18 časova pijete samo vodu ili čajeve, minimum 2, 5 do 3 litre dnevno.

Evo i predlog zdrave ishrane za petodnevni detoks.

Subota – prvi dan detox plana

Doručak 9 časova: čaša od 3 dl soka od paradajza ili sok od cvekle koji je ujedno bogat i gvožđem
Užina 11 časova: jedna srednja jabuka
Ručak 13 časova: salata od 250 grama paradajza, 150 grama sira (birajte Ella sir ili mladi sir President), malo maslinovog ulja,so, začini
Užina 16 časova: 3 suve šljive
Večera 18 časova: 150 grama grilovanog lososa, malo rukole, zelena salata, preliv od maslinovog ulja i ceđenog limuna

Nedelja – dan počinje voćem

Doručak 9 časova: kivi ili zelena jabuka srednje veličine
Užina 11 časova: zelena salata prelivena limunovim sokom i maslinovim uljem
Ručak 13 časova: 150 grama grilovanog belog pilećeg ili ćurećeg mesa i porcija grilovanog povrća
Užina 16 časova: šejk od banana, nemasno mleko i nekoliko borovnica
Večera 18 časova:  bareni brokoli sa 2 dl jogurta

Ponedeljak – dan za C vitamin

Doručak 9 časova: 3 dl soka od šargarepe i pomorandže
Užina 11 časova: 2 pomorandže
Ručak 13 časova: 2 barena jaja, nemasni sir, čaša jogurta
Užina 16 časova: 4 suve šljive
Večera 18 časova: 300 grama boranije i malo parče piletine, kašika grčkog jogurta kao preliv

Utorak – proteini

Doručak  9 časova: 250 grama zamrznutih borovnica ili  šejk sa malo mleka i borovnicama
Užina 11 časova: 5 badema
Ručak 13 časova: 300 grama barenog povrća i manja konzerva tunjevine u salamuri
Užina 16 časova: kompot od jabuke i šljiva – jedna šolja
Večera 18 časova: 1 grilovana tikvica sa 100 grama sira ili grčkog jogurta

Sreda – poslednji dan detox terapije

Doručak 9 časova: 300 grama ananasa ili jedna banana
Užina 11 časova: kiselo mleko sa malim procentom mlečne masti
Ručak 13 časova: 150 grama grilovanog belog mesa i grilovano povrće
Užina 16 časova: 2 suve smokve
Večera 18 časova: 250 grama kuvanog krompira sa malo soli