Vlasnici preduzeća, marketing menadžeri i vodje marketing timova u preduzećima, stalno su u potrazi za idejom kako da što bolje promovišu svoj brend. Postoje različite tehnike promovisanja, jedna od najboljih i najproduktivnijih tehnika je poklon za poslovne saradnike i partnere, treba samo odabrati pravi i onaj koji će poslovni prijatelji dugo da koriste. Iz tog razloga se mnoge firme odlučuju da promotivni poklon bude reklamna majica.
Reklamna majica kao pokretna reklama
U poslednje vreme je primetno da reklamna majica postaje jedan od vodećih reklamnih proizvoda, zato što u svakom trenutku prodje neko sa majicom na kojoj je neki vrlo prepoznatljiv, pa čak i neprepoznatljiv brend.
To je logično zato što je ta reklamna majica besplatna reklama koju neko nosi po gradu, od grada do grada, pa čak možda i u drugu državu. Sa reklamnom majicom se najlakše podiže svest potrošača o potrebi i neophodnosti reklamiranog proizvoda. Kad god klijent ili poslovni saradnik obuče majicu i prošeta u njoj, on doprinosi tome da brend i kompanija budu vidljivi, a sama činjenica da neko blizak kompaniji nosi majicu sa brendom uliva dodatnu sigurnost u kvalitet tog brenda.
Još veća je pažnja i gledanost ukoliko neko na društvenim mrežama objavi fotografiju u majici sa brendom svog poslovnog partnera, tada se vidljivost reklame meri i u nekoliko stotina pratilaca, pa čak možda i nekoliko hiljada, što i te kako doprinosi boljem rejtingu preduzeća.
Reklamna majica kao timsko obeležje
Timski duh je veoma bitan za uspešno poslovanje, pa je iz tog razloga važno da zaposleni dožive svoje okruženje kao tim, a to se vizuelno postiže brendiranim majicama sa logom firme. Uglavnom u firmama koje se bave uslužnim delatnostima, zaposleni nose majice sa nekim obeležjem i logom firme, one predstavljaju neku vrstu uniforme.
Takav pristup olakšava komunikaciju medju zaposlenima, lakše se uočavaju i nalaze, a samim tim brže komuniciraju, ali se gradi i osećaj pripadnosti unutar tima i same firme. Na ovaj način se zaposleni motivišu da bolje obavljaju poslovne zadatke, a onda raste i opšta produktivnost.
Prosto je neverovatno da reklamna majica može da ima takav uticaj na rast produktivnosti preduzeća, neverovatno, ali je istinito. Što se više pažnje daje dres codu to se firma bolje pozicionira na tržištu, naročito ako je reč o firmama čiji je poslovanje jednim svojim delom vezano i za promociju na sajmovima i raznim sponzorskim dogadjajima, gde zaposleni u reklamnim majicama sa logom firme predstavljaju glavne promotere brenda.
Tako jednobrazno obučeni, zaposleni odaju utisak visokog profesionalizma, a to može samo pozitivno da utiče na poslovanje.
Neograničene mogućnosti reklamnih majica
Slikarima je platno mesto gde mogu da iskažu svoju kreativnost, a menadžerima i vlasnicima firmi su reklamne majice to parče materijala na kome mogu da izraze svoje ideje i njihove marketinške kreacije.
Ukoliko vlasnici firmi konsultuju i grafičke dizajnere u traženju rešenja, onda se otvaraju neograničene mogućnosti. Savremene tehnike štampanja garantuju vrhunski kvalitet otiska, a to je garancija da će poruka na reklamnoj majici biti jasna i vidljiva što jeste cilj reklamne majice kao odličnog marketing alata.